آموزش suspend fun در Kotlin: بهبود کارایی برنامه‌نویسی با استفاده از کروتین‌ها

suspend fun یک توصیف‌گر است که در زبان برنامه‌نویسی Kotlin استفاده می‌شود و به توابع اجازه می‌دهد به صورت همروند…

1 سال ago

آموزش Async/await در کروتین‌های اندروید

Async/await یک الگویی است که به شما اجازه می‌دهد توابع ناهمگام را به صورت همزمان و خطی نوشته و اجرا…

1 سال ago

انواع dispatchers ها در coroutines

انواع dispatchers ها در coroutines، با استفاده از آنها می‌توانید همروندی در برنامه‌های خود را بهبود بخشید و عملیات‌های مختلف…

1 سال ago

اصول SOLID در اندوید – ترولرن

 اصول SOLID در اندوید یک مجموعه اصول طراحی نرم‌افزار است که توسط رابرت سی. مارتین (Robert C. Martin) معرفی شده‌اند.…

1 سال ago

آموزش کار با Broadcast Receiver در اندروید: دریافت و پردازش برودکست‌ها

Broadcast Receiver (برودکست رسیور) در اندروید یک قسمت از سیستم عامل است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد برودکست‌هایی که توسط…

1 سال ago

آموزش LiveData: مدیریت داده‌های واکنش‌پذیر در معماری MVVM اندروید

LiveData در معماری MVVM اندروید، یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و انتقال داده‌های زنده(نمایش تغییرات real time) است. با استفاده…

1 سال ago

مقایسه Shared Flow و State Flow در اندروید

مقایسه Shared Flow و State Flow: برای مدیریت وضعیت‌ها و ارسال داده‌ها در اندروید، از State Flow و Shared Flow…

1 سال ago

آموزش استفاده از Shared Flow در اندروید

Shared Flow یک جریان "hot" است که مقادیر ارسال شده را بین تمام مصرف‌کنندگانش به صورت یکسان پخش می‌کند. این…

1 سال ago

آموزش استفاده از State Flow در اندروید

State Flow یک ابزار مفید در اندروید است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا جریان داده‌های زمینه‌ای را به…

1 سال ago